piątek, 27 kwietnia 2012

Powielkanocnie

Witajcie. Po świętach minęło już trochę czasu, a ja dopiero teraz zajęłam się chowaniem świątecznych dekoracji. Z półek i parapetów poznikały jajka i obrazki z zajączkami. Za każdym razem szkoda mi żegnać się z nimi, dlatego tym razem postanowiłam uwiecznić je na zdjęciach.
Poniżej podzielę się z Wami tymi obrazkami.

Jajka szydełkowe zamiast świeczek.

Zajączki wielkanocne wykonane haftem krzyżykowych. Ramki moje ulubione, a kosztowały zaledwie kilka złotych (Pepco).

Niestety moje zdjęcia są średniej jakości ze względu na aparat którym obecnie dysponuję. Może z czasem to się zmieni.
Pozdrawiam serdecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...