środa, 27 marca 2013

Ida Swieta

Witajcie.

To jest sprawca mojej długiej nieobecności na blogu. 
Mój synek Adaś. 
Za chwileczkę skończy 3 miesiące. 
Jest bardzo kochany i potrzebuje dużo uwagi i mojego czasu.

W grudniu zmieniliśmy również miejsce zamieszkania. Staliśmy się (wreszcie) posiadaczami własnego mieszkanka. Może nie jest to duży apartament, ale dla naszej 3-osobowej rodzinki w sam raz.
Jeszcze do końca nie urządziliśmy się tak, jak sobie wymarzyłam, ale powoli, powoli dążę do tego.
Z czasem pokażę moje metamorfozy i wnętrza.

Teraz nastał czas świątecznych przygotowań i dekoracji.
U nas w salonie powstała półeczka typowo jajkowo - wielkanocna.

W tym roku zrobiłam również nietypowe jak dla mnie jajeczka wielkanocne. Zamiast farbek użyłam mocnego wywaru z kawy i herbaty i tak powstały różne odcienia beżu i brązu.








Na stole królują drobne żonkile. Nie wyobrażam sobie świąt bez nich, są takie typowo wielkanocne. I jak pięknie wyglądają w tych osłonkach.






 A jak u Was przygotowania do Świąt? 
My ze względu na dzidziusia w tym roku zostajemy w Norwegii. Zawsze do tej pory jeździliśmy do rodziców do Polski. 

Nie ma to jak Święta spędzone w szerszym rodzinnym gronie. 

Jeszcze czekają mnie porządki domowe (a z małym dzieckiem to naprawdę trudne) no i zakupy świąteczne. Trzeba obmyślić, co by tu przygotować smacznego na wielkanocny stół...

                    Do zobaczenia
                       wkrotce


5 komentarzy:

  1. gratuluję synka, śliczne dekoracje:))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluje, Adas jest uroczy, niech rosnie zdrowo.
    Piekne dekoracje wyczarowalas.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Karo:) gratulacje, zdrówka dla Was:)Wesołych świąt:) Piękne dekoracje na pierwszą Wielkanoc Adasia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Adasiu;) Bardzo ładne wielkanocne dekoracje.W oko wpadły mi osłonki.Mam jedną podobną ale Twoje są ładniejsze.Jak będziesz się pozbywać daj znać:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...