piątek, 24 stycznia 2014

Foto

Zdjęcia, ramy, obrazy...



to lubię najbardziej
i otaczam się nimi w moim domu.

Najchętniej umieściłabym je wszędzie gdzie się da,
ale zdaję sobie sprawę, że co za dużo to niezdrowo:)

W moim domu prezentują się w najbardziej lubianych przeze mnie kolorach

Black&White.

W sypialni miało być white, ale chyba za mdło jak dla mnie i będzie kontynuacja B&W.

Na razie fotek jeszcze wam nie pokażę z sypialni, bo nie wszystko mam skończone.




Pisałam wam wcześniej, że zlikwidowałam (tzn. odkręciłam) 
wieszak spod photo półeczki. 
W zamian powiesiłam identyczną półkę poniżej 
i muszę przyznać jest duuuużo lepiej.




Na ściance – galeryjce umieściłam (tylko) fotografie mojego synka.
Za każdym razem jak spojrzę, 
nie mogę się nadziwić jak on szybko urósł.
Niedawno był jeszcze takim malutkim bobaskiem, 
a teraz już taki duży chłopaczek z niego. 
Coś już tam sobie myśli, 
kombinuje w tej swojej małej główce.








Do niedługo.





Na koniec inspiracje z pomysłami na "dekorowanie" wnętrz

zdjęciami i obrazami.



 Źródło: Pinterest

  Źródło: Pinterest

  Źródło: Pinterest

  Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest

 Źródło: Pinterest





7 komentarzy:

  1. bardzo mi sie teraz p o doba!musze I ja popracowac nad swoja galeryjka-zmotywowalas mni tym postem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zmiany!
    dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bardzo lubie takie scienne galerie, mam jedna w przedpokoju, a dzis malujemy sypialnie wiec po bedzie mozna wieszac nastepna :)
    Fajnie wygladaja te dwie polki u ciebie, inspiraje fantastyczne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalejesz:)) Fajnie mieszkacie.Zabieram szklany słoik ze świeczkami i metalową tacę :-)) Jak mi się jeszcze podobają nisko umieszczone parapety.Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko i z pomysłem :-) ramki uwielbiam...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ramki uwielbiam,mam ich bardzo duzo.Wszystko czeka na nowy dom.U Ciebie super,podoba mi sie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne inspiracje :) A u Ciebie tez pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...