sobota, 22 lutego 2014

Serca / Hearts


Cześć dziewczyny...

... weszłam na chwileczkę
pokazać wam uszyte wczoraj serduszka.


***


Hi girls...

... I would like to show you my new hearts 
which I made yesterday.



Serca / Hearts



Powstały asymetryczne serducha w czterech rozmiarach.
Wykorzystałam tkaniny, z których szyłam muszle i konika morskiego.


***


I've made asymmetric hearts in four sizes.
I've used fabrics which I used to made seashells and my seahorse.



Serca / Hearts



Trochę spóźniłam się z tymi serduszkami.
W końcu Walentynki już dawno za nami.

Ale myślę sobie, że chyba nigdy ich u mnie za wiele w mieszkaniu.
Różne serduszkowe zawieszki, czy z wikliny, czy z drewna, tkaniny,
pojawiają się u mnie bardzo często i obficie dosłownie w każdym pomieszczeniu.


***


I realized that I made these hearts a little bit to late
because Valentine's Day has already passed.

From the other hand it's never too much to have some nice hearts in your home!
Hearts made from wicker, wood or fabrics are very popular decoration
in my home and I have them almost in each room of my appartment.



Serca / Hearts



Macie też jakiś lubiany przez was motyw,
który przewija się w waszych domach?
Czy są to konkretne przedmioty, czy może wzór lub tekstura?


***


Maybe you have also your favourite decorative theme 
which you use very often in your homes?
Are they any specific objects or maybe pattern or texture?



Serca / Hearts



A tymczasem żegnam się z wami zapowiedzią nowego projektu,
który zamierzam zrealizować jeszcze w ten weekend.

Wracam do papierowych dekoracji, 
sama jestem ciekawa efektu.
Zdradzę, ze będzie to kula ziemska - globus,
w takiej odsłonie jak lubię...


***


In the meantime I'm going back to my new project,
which I will try to finish this weekend.

That's gonna be some paper decorations and I'm very excited to see the final effect of my work.
I can only tell you that I'm making a globe
/in my own specific way./




Do niedługo.


See you soon girls!
Kisses



Serca / Hearts



15 komentarzy:

  1. Pieknie Ci wyszly! U mnie elementow przewodnich brak...no chyba, ze mapy:) Ciekawa jestem co to za papierowe dzielo stworzysz!Czekam z niecierpliwoscia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej śliczne. Chyba muszę wreszcie zebrać się w sobie i usiąść do maszyny.
    U mnie nieustannie gwiazdeczki i chevrony :)
    Owocnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!:) Tak się składa, że ja bardzo lubię motyw sercowy, więc czy walentynki czy już dawno po to serduszka zawsze są na topie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne serduszka.U mnie serduszka malowane na obrazie:) Pozdrawiam http://blogdreamhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te "popisane" serduszka :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Karolinko! W tych serduchach nie mozna sie nie zakochac... Co do ulubionych przedmiotow, to ja mam tak, ze moze nie mam ulubionych, ale zawsze kupuje 3 rzeczy takie same lub 2 w takiej samej formie lecz w innym rozmiarze. No a kieliszkow to zawsze po 8. Czy to nie zakrawa na jakas chorobe...
    Buziaki :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że tekstylia i maszyna do szycia poszły w ruch :) Piekne te serduszka, stanowią słodką i uroczą dekoracje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ciekawe te serduszka... zauważam ostatnio tendencję, że coraz więcej kobiet robi wiele rzeczy samodzielnie do swojego mieszkania i to jest piękne ..;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolniacha z Ciebie ;) Piękne te serduszka. Pozdrawiam
    malesloneczko85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sympatyczne serduszka ;p dają przytulny efekt ;) Try to design

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas na serduszka nigdy nie przemija, w końcu miłość powinniśmy okazywać sobie cały rok, a nie tylko w walentynki ;)) A swoją drogą prześliczne te Twoje wytwory.. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piekne masz tkaniny, serduszka sa urocze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś z tymi serduszkami,sliczne:)) Życze udanego wieczoru,buziaki;))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...