czwartek, 24 kwietnia 2014

Work all the time





Work all the time


Witajcie kochani w ten piękny poranek.



Wróciliście do rzeczywistości po Świętach?
Przyznam, że w poniedziałek świąteczny już miałam troszeczkę dość tego wypoczynku i "nic nierobienia"
i dla relaksu siadłam do maszyny :)

Też tak macie, że lubicie ciągle coś robić?
A relaks na kanapie przed telewizorem po prostu was nie kręci?
Dla mnie chyba najlepszym relaksem i odskocznią od dnia codziennego 
jest czas spędzony przy maszynie lub innych robótkach handmade'owych.

Szycia u mnie coraz więcej, zainspirowana nowymi projektami,
wybieram się dzisiaj do ulubionego sklepu z tekstyliami
na małe zakupy.



Work all the time



Powstała też kolejna lala, tym razem brunetka dla pewnej dziewczynki,
dlatego też w takich bardzo dziecięcych połączeniach kolorystycznych różu i błękitu..
Lala otrzymała błękitne spodnie-ogrodniczki z różowymi dodatkami.
Ma różową bluzeczkę i różowe legginsy.
Do kompletu będzie jeszcze kilka wiosennych akcentów, 
które zobaczycie trochę później.



Miłego dnia wszystkim.



Work all the time


15 komentarzy:

  1. Trafiłam tu przypadkiem ale jestem zachwycona a w tildowe lale uwielbiam:-) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna lalka :) Też chcę sprezentować taką dla córki, ale aniołka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam tak samo - nie znoszę siedzieć przed TV bez sensu... oglądam tylko jak sobie nagram jakiś dobry film i nie znam reklam :) kocham wypoczywać coś robiąc - lala jak talala :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!! :) Ja sobie obiecuję, że kiedyś też znajdę w sobie tyle cierpliwości do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak ma na imię ta babeczka laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna! Ja ^rzed tv tylko z szydelkiem w reku! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wykonanie! Kolory, strój są świetne! Te robótki ręczne to już jakiś rodzaj uzależnienia :) Też tak mam. Nie umiem siedzieć bezczynnie i jak nic nie robię to próbuję sobie przypomnieć co miałam zrobić bo na pewno coś było...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, a jakie ma fikuśne spodenki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna lala ubrana w świetne ubranko:)) Super materiały masz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna maskotka:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. nóżka na nóżkę... kokietka :)
    śliczne tkaniny
    Pozdrawiam B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z pewnością udany prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...