piątek, 25 lipca 2014

Ciepło, ciepło, gorąco....




truskawki - hand made by All About Home



Lato na całego chce się powiedzieć.
Od dwóch tygodni upały nas nie opuszczają, 
poniżej 30 stopni rzadko kiedy mamy, a w mieszkaniu znacznie więcej.

Przydałby się chociaż jakiś  orzeźwiający wiaterek.

Radzimy sobie jak tylko możemy, 
wentylator nie stygnie, a lodówka nie nadąża produkować kostek lodu :)

W okresie letnim taki sprzęt to prawdziwy skarb.



system szafek - Ikea 



Niestety takie wysokie temperatury męczą niesamowicie,
dlatego wszystkie prace zaplanowane i zlecone odkładam i odkładam...
Ale wiem, że tak długo się nie da, dziewczyny czekają na moje szyjątka,
dlatego w ten weekend zabieram się już na pewno i "nie ma zmiłuj".



 zasłony roll-up i poduchy w pasy - ellos.no
stolik kawowy - Ikea



Tymczasem na "tapecie" trochę zmian w salonie, jakie udało się zdziałać w ostatnich dniach.
Zmieniłam długie, białe zasłony na krótkie czarno białe zasłonki typu roll-up.
Są trzy, ta ostatnia jest w kuchni. 
/okna salonu i kuchni mam w jednym "ciągu"/.

Zasłonki zakupiłam z tej samej tkaniny co poszewki na poduchy na kanapę.
Nawet wyszedł z tego niezły komplet.
Kanapa jak mogliście zauważyć stoi w innym miejscu, dosunięta do ściany,
i tak już raczej pozostanie. 
Jak już pisałam, wnętrze nie jest zbyt ustawne, kanapa zresztą też...



 róże materiałowe - hand made by All About Home



 skrzydełka -  hand made by All About Home
Świecznik kubik - hand made by All About Home




Na photo-półkach pojawiło się też trochę nowych zdjęć i grafik.

Chwalę się tymi szafkami Besta z Ikei, bo naprawdę polecam każdemu.
Nie dość, że designowo są śliczne, to jeszcze bardzo praktyczne i pojemne.



 ramka LOVE - Empik



Odkąd słoneczko intensywnie przyświeca,
w mieszkaniu zrobiło się tak jasno,
że czasami zastanawiam się, czy nie jest "zbyt biało"?
Ten turkus i róż od czasu do czasu pojawiają się w dodatkach, 
ale chyba jest ich zdecydowanie zbyt mało.



 ramkę vintage - pierwotnie złotą, /zakupiona w sklepie wszystko po 5zł/ 
prysnęłam czarnym sprayem 



 szyld hand made by All About Home






I jak oceniacie look na nasz pokój dzienny?


Miłego popołudnia dla was



12 komentarzy:

  1. Twój living-room wyglada naprawdę fantastycznie! Roletki są rewelacyjne!! Pozdrawiam (nie będe dodawać "gorąco" )

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja, dodatki potrafią wiele zdziałać... u nas też cieplutko, ale słońca dziś trochę mało więc da się żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kącik czarno-biały jest świetny. Całość wygląda bardzo fajnie. A co do szafek besta z Ikea - zamierzam też je kupić, tak mnie urzekły, że nie mogę się nim oprzeć już od dłuższego czasu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!! Cudny salon! :) Black & White to jest cudne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie podoba mi się Twój salon. Rolety mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny pokój, wszystko pięknie zgrane, przytulny, a grafiki na ścianie super!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo jakie piękne roletki :) Ja mam chęć uszyć do pokoju Kubusia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię tę kolorystykę, czerń plus biel zawsze wygląda ponadczasowo.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie ratuje tylko klima w pracy ale w domu umieram przy pakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te zasłonki, szukam podobnych! Może wiecie gdzie można takie znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel i czerń w połączeniu takim jak paski, zawsze robi ogromne wrażenie, najbardziej pasują mi tutaj te poduszki i zasłony. Bardzo dobrze się ze sobą to wszystko komponuje :) i tak biel... wszystko bardzo, bardzo dobrze:).

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...