wtorek, 15 lipca 2014

Falban ciąg dalszy...



Fabric lamp



Pozostając nadal w tematyce falban i falbanek,
zakończyłam dzisiaj "nowy" abażur.

Wykonany taką samą techniką jak róże.

Kilka lat temu kupiłam lampę, której nigdzie jakoś nie mogłam znaleźć miejsca w mieszkaniu.
A to dół lampy mi nie pasował kolorystycznie, a to abażur był czarny w drobne kwiatki.
Więc pod wpływem chwili, nałożyłam na niego dwie warstwy białego akrylu,
i przykleiłam cztery paski przymarszczonego prześcieradła mamy :)

Paski kleiłam zwykłym klejem szkolnym, który dostałam w pobliskim markecie.
/klej uniwersalny, do papieru, drewna, tkanin; trzyma bardzo dobrze/.



Fabric lamp



Teraz mam zupełnie nową lampę w salonie, uważam, że wygląda pięknie.
A w takich aranżacjach black&white'towych sprawdza się doskonale.


Na zdjęciach szyldzik mojego autorstwa.
Nowe tabliczki już zostały dzisiaj wycięte przez mojego m.,
no i jutro ruszam z tą materią.

Będzie black&white, white&black, 
ale nie zabraknie pięknego turkusiku, różu, czy żółtego,
tak, tak.... żółty chodzi mi po głowie :)



Fabric lamp



Wspaniałego wieczoru/nocki kochani.




10 komentarzy:

  1. Efekt WOW :) Wygląda tak jakbyś uszyła ten abażur do lampy. Cudownie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie to wyszło, na prawdę rewelacja i dziękuje za info o specjalnej stopce do falban... muszę takiej poszukać u siebie w skrzyneczce przy moim starym łuczniku :D i jesienią siądę do tego by robić narzutę

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny!świetny pomysł tak wogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niezwykle kobiecy abażur!Ślicznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :) A dziurkacze są u mnie w lumpie, już więcej nie kupuje bo by mi się powtarzały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz,ślicznie....;))

    OdpowiedzUsuń
  7. super abazur, swietne falbanki!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny pomysł ,mam tylko nadzieję ,że ciepło bijące z żarówki w niczym im nie przeszkadza ?;))

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...