sobota, 21 marca 2015

Cozy

owieczki materiałowe


W tym roku na Wielkanoc nasze mieszkanko wyjątkowo nie otrzyma
świątecznej szatki. A ja zamiast szykować jajeczka, króliczki, posiać rzeżuszkę, utonęłam w szmatkach, frotkach, kokardkach. Nie to, żeby mi się taka alternatywa nie podobała. Wiecie, że  uwielbiam szyć i robię to z wielką przyjemnością.
Jedziemy w tym roku na święta do Polski, a u nas w domku znów zagoszczą ubiegłoroczne jajeczka i ozdoby. Dla przypomnienia tak się prezentowało nasze mieszkanko w ubiegłym roku tutaj i tutaj.

Przygotowałam galerię najnowszych owieczek. 
Dużo pasteli w tej odsłonie, przyznajcie, że są słodkie i również bardzo wielkanocne, chociaż moim zdaniem, to zabawki na cały rok, bez względu na okazję. Są słodkie i przyjemnie się na nie patrzy. Pomimo, iż powstały z takiego samego wzoru/wykroju, mam wrażenie, że różnią się od siebie wyrazami pyszczków. Tym razem powstały też baranki z brązowej frotki, nie mniej urodziwe od białych. 

Jestem ciekawa, jak wam się podobają...

owieczki materiałowe

owieczki materiałowe

owieczki materiałowe

owieczki materiałowe

owieczki materiałowe


Do niedługo
k-a-r-o

18 komentarzy:

  1. No bardzo, baaardzo nam się podobają :) szczerze, to miałabym problem żeby wybrać jedną spośród tych wszystkich słodziaków :) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slodziutkie cudne..jejciu jejciu jak mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są słodkie i urocze. Przygarnęłabym całe owiecze stadko :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne owieczki Meczki a i baranki dorównują im urokiem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie miałam takiej zabawki w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczki urocze, bardzo zdolna jesteś są idealne pod każdym względem, podziwiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te Twoje owieczki. Nie mogę się napatrzyć... ;) Śliczne ubranka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są wszystkie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie ma pyzy różowiutkie! Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miluśkie. Na święta będę robiła podobne... owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Są baardzo ładne :) Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjne. Przede wszystkim urzekło mnie staranne wykonanie oraz jego poziom, ponieważ trudno uwierzyć, że ręcznie można zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy się podobają ? Bardzo :) Pozdrawiam świątecznie jeszcze - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne słodkie owieczki. Świetna dbałość o detale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tworzysz naprawdę super zabawki i ozdoby. Gratuluję wielkiego talentu.
    Jeśli chcecie możecie zajrzeć także do mnie - http://www.druknaszkle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są te zabawki! Widać, że robione z sercem i dużą dbałością o detale!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...