piątek, 17 lutego 2017

Zima 2016/2017

Kochani zapraszam na migawki z mojego warsztatu.


karuzela z misiami

misie z filcu

chmurka z kroplami

girlanda chmurka

łapacz snów

mobil chmurki

chmurki, literki

girlanda z filcu

aniołki z filcu

chmurka kulki

chmurka

chmurki deszczowe

smycz do smoka

girlanda do wózka

girlanda z chmurką


łapacz snów

łapacz piórka

girlanda do wózka


mobil flamingi

mobil z sowami



Jeśli jesteście zainteresowani nabyciem jednej z moich prac, zapraszam na mój e-mail: carolina100@wp.pl

28 komentarzy:

  1. Ależ te misie słodziaki:). Piękne wszystko. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te misiaczki są przesłodkie a zawieszka na smoka z jednorożcem to mistrzostwo świata! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne to wszystko i te delikatne kolorki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie pastelowe prace lubię najbardziej i najlepiej pasują do dziecięcego świata :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace! Mi najbardziej podobają się misie (niebieski i żółty), ale tak naprawdę wszystko jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne misie i chmurki :) Takie delikatne i milusie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, absolutnie cudne :-) Kwintesencja słodyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ozdoby do pokoju dziecięcego, chciałabym mieć takie! Świetny blog, który jest bardzo dobrze pisany. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na te dekoracje. Każdy szew jest wykonany z największą starannością, niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zakochana w twoich pracach !!! Istne arcydzieła :) Szkoda, że wcześniej nie trafiłam na twoją stronkę, bym zamówiła tą cudną karuzelę. Moja córcia właśnie dziś skończyła miesiąc i myślę, że zamówiłabym i tak jeszcze coś dla niej, mimo że ma już prawie wszystko. Zaraz idę zerkać na te szmaciane karuzele do gondoli oraz cudne imienne napisy na ścianę i chyba się skuszę na te cuda. Odezwę się na priv. Pozdrawiam serdecznie i podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne i bardzo urocze ozdoby, idealnie wpasują się w każde pastelowe wnętrze czy kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie słodkie i cudne chmurki, po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu jestem oczarowana tymi pięknymi rzeczami. Na pewno każdy kto by dostal takie piękne rzecze byłby zachwycony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, czy mail carolina100@wp.pl jest aktualny? Pisałam do Pani jakiś czas temu wiadomość i nie dostałam odpowiedzi. Wiem, że jest Pani zasypana zamówieniami i zastanawiam się, czy bak odpowiedzi wynika z dużej ilości pracy, czy mam nieaktualny kontakt do Pani?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy, zgadza się. Dzieci bardzo żywiołowo reagują na wszelkie kolorowe oraz miękkie w dotyku tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Czy można tak udekorować nowe inwestycje mieszkaniowe kraków? Czy bardziej pasuje to do wnętrza starego domu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że te zawieszki do pokoju dziecięcego są urocze. Ciekawa jestem, jakby wyglądały w naszych wykonanych aranżacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne dekoracje i bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje... Idealne do pokoiku dziecka. Ja niestety nadal nie mam pomysły na aranżację tego miejsca w naszym nowym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawieszki w pokoju bardzo mocno zwracają uwagę dziecka :) Najlepsze są takie które dodatkowo wydają dźwięki lu świecą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wygląda! Wystarczy dołożyć trochę nowych rzeczy i zmienia się wystrój pokoju. Mi ostatnio udało się kupić śliczne kwiatki, doniczki czy świeczki na pm-m.pl. Całkowicie odmieniły wnętrze pokoju! Ogólnie odmieniły wygląd mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocze zawieszki dla noworodka na kołyskę. Kiedy dziecko podrośnie i zacznie chodzić pamiętajmy o odpowiednim zabezpieczeniu mieszkania za pomocą barierek ochronnych.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jaki piękny kolor! I uwielbiam, jak bardzo jest wszechstronny, idealny dla niemowlaka i dużego chłopca :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...